Facebook ускладнив життя поширювачам фейків та політтехнологам

Із 18 березня українським рекламодавцям у соціальній мережі Facebook необхідна авторизація компанії для охоплення користувачів.

Про це написав журналіст проекту «Радіо Свобода» Radio Free Europe Крістофер Міллер, передає «Українська правда».

Нововведення стартували за 13 днів до виборів президента України.

Крім того, Міллеру підтвердили у Facebook, що пости з анексованого Криму та областей, підтримуваних Росією, баняться, хоча окуповані території офіційно визнано українськими.

Цифровий стратег виборчої кампанії Володимира Зеленського Михайло Федоров розповів іноземному журналісту, що більшість виявлених фейків приходять із Facebook – і на скарги команди компанія реагувала не так швидко.

Тепер же спонсори політичної реклами в Україні зобов’язані публічно розкривати себе.

Додамо, Facebook посилює боротьбу з фейками перед виборами до Європарламенту.